The perfect man

Efter en helt underbar ledig långhelg sitter jag nu i soffan och glor på söndagsfilmen the perfect man. Den titeln kunde inte ha kommit mer passande då dagens samtalsämne har varit: finns de någon perfekt man? Hur många önskningar ska man behöva välja bort för att hitta han? Låter kanske töntigt men samtidigt kom vi fram till att livet i det stora hela går ut på att hitta någon att dela sitt liv med och föröka sig. Det kan man inte sticka under stolen med.

Balkongfesten blev en succé, helt underbart! Behöver inte säga mer än så utan tackar istället alla inblandade för en väl genomförd fest!

Årets bränna har börjat visa sig och visst är jag röd som en kräfta just nu men ni ska se att snart är de brunt och fint. Tur man har världens bästa jobb då man får va ute hela dagarna i detta härliga väder!

Sen måste jag säga att Lasse W är mer intressant än någonsin. Statusen är för tillfället gillar!
Hade jag en glasskopa hemma hade jag gärna tagit mig en smakbit, eller varför inte hela paketet?

Sommaren är här och mina vänner kunde inte ha varit bättre, sommar 2010 kommer bli klockren!

Tjoohoo

/Å- hörde jag en skåååål!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback