Nu kan du få mig så lätt..

Tog mig en cykeltur till hemmakväll för att lämna igen och hyra en ny film. De blev en dramatisk film. Har just sett klart filmen allt för min syster. Kände mig inte på något gråthumör men självklart blev de så att man tömde sina tårkanaler! Väldigt gripande film.

Sen har jag åkt på redigt med pollen i år. Var riktigt dålig idag på jobbet så då fick min SUPER mamma komma med lite piller och nässpray och sedan blev jag en ny människa igen. Mamma du är bäst!

Annars så ska vi på after work imorrn på nodo, känns riktigt kul. Snacka massa gojja och äta och dricka gott.

Allt känns just nu så himla spännande. Kan inte säga att det är något speciellt men det är på något sätt som om jag har fjärilar i magen men utan anledning. Vi får la se vad som händer.

Slutar tidigt imorgon så tänkte besöka staden och kolla runt lite, förhoppningsvis kan man fynda nått trevligt.

Dagens frågetecken: Hur gör man för att flirta med någon man inte känner?

Nä nu ska jag ta o hoppa i säng så man orkar stiga upp 06.00 imorgon.

/Å-du är allt, utom min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback