Hur vet man?!

Helgen gick fortare än fortast! Kul med nya ansikten på förfesten hos Anja.

Min magkänsla förvånar mig väldigt mkt nu för tiden..
Vet inte riktigt vad som händer i mitt huvud nu men det känns väldigt komplicerat på många olika plan.
Fortfarande måste man lita på sin magkänsla, de är den rätta vägen att gå. Min drönpuppa ska uppdateras på en gång..

Längtar efter sommar och sol och allt vad det innebär! Det kan bli intressant.

Sen att det finns människor som enbart utnyttjar ens godhet för deras egen vinning länns inte okej och jag lovar att det är slut på de nu, no more mr nice guy! 

Nä men vi tar nya tag för en ny vecka full av möjligheter då.

Stink: Tror jag behöver lite rådgivning. Har lite av ett dilemma med dessa män, varför ska de alltid vara så?! We'll keep in touch:)

Sleep well gummiställ!

/Å- how will I know if he's thinking of me..?


Kommentarer
Postat av: stink

Alltid redo för rådgivning!

2010-05-24 @ 08:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback