Strålande

När kinderna hettar efter en heldag ute i solen kan man inte annat än att var lycklig! Har även hunnit vara förbi mina solstrålar på mossvägen och grillat lite korv och badat med ögonstenen min.

Trots allt detta är det något som inte känns rätt i min vardag, tror det kallas kärlekskrank?!

Imorrn väntar en heldag ute i solen (som vanligt) på jobbet. Sen blir det middag och bio med jennie, lina och erica på kvällen, super trevligt!

Lördag ska jag vara barnis till lillstjärnan då mamma pappa eva och petter ska på queen, mys mys mys!

Sen måste jag passa på att tipsa alla om Anton Björkenvall, underbart bra!


Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Tänkt vad gladare man blir bara för att solen lyser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback