Saknas..

Igår hade vi en liten mammafest här hos mig. Inte för att jag är någon mamma men bjuder man upp med lokal så får man även delta i festen. Som vanligt var det mycket trevligt före och utgången var väl sådär. Mssk herr verkade dock ha väldans trevligt på dansgolvet så de var ju kul att se!

På festen blev det en hel del bloggdiskussioner och jag kom fram till att min blogg har fått vila tillräckligt länge nu ska verkligen försöka ta tag i de igen. Jag som funderar så otroligt mycket kan väl lika gärna skriva ner dessa funderingar här.

Just nu vet jag varken ut eller in på många plan. Är rätt tillfreds med mitt liv just nu men jag kan trots de inte släppa vissa saker. Tanken skrämmer mig ibland när jag funderar över saker som jag aldrig någonsin skulle kunna tänka mig skulle inträffa. Jag vet att jag är kryptisk men bloggen är egentligen till för mig själv och för att skriva av sig lite så de som känner mig väl kan säker lista ut vad jag pratar om..

Annars så saknar jag en karl i mitt liv..de kommer man inte ifrån speciellt inte på en söndag:)



Prinsessa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback