I drömmarnas värld...

Har nyss vaknat från min skönhetssömn som blev allt annat än det. Har till och från drömt om samma sak och om samma person. Jag undrar om mitt undermedvetna har börjat spela mig ett spratt?! Eller är detta något jag känner att jag vill pröva på? Vem kan svara på de förutom jag själv.

Drömmen handlade i alla fall om att jag var väldigt väldigt kär i en karl. Då jag vaknade trodde jag att drömmen skulle sluta men så fort jag slog igen mina blå igen så kom samma dröm tillbaka med en väldig fart.

Snart bär det av till jobbet men först måste jag hämta mina nya däck som är klara!

Hoppas alla får en trevlig dag så ska vi se om jag kan lyckas hålla fast vid bloggilet:)


- Sing to me, why won't you sing to me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback