Älgen

Projektet med älghornet i chock-rosa är numera avslutat. Har länge suktat efter ett läckert horn och så i måndags kommer Therese på jobbet och ber mig följa med henne till bilen. Hon öppnar kofferten och där ligger det, som jag läntat efter. Det är numera mitt och chock-rosa. Idag påbörjade jag upphängningen som till en början verkligen inte ville vara med mig men nu hänger det på sin plats och ingen är stoltare än jag!

Älskar projekt, speciellt såna som blir så här snygga!





- Dags för nästa då..?!


Kommentarer
Postat av: Emma

coolt =)

Postat av: Stinko

Åh va fint! Synd att du inte nämnde hornet tidigare.

Vet att pappa johnny ihärdigt försökte kränga ett på blocket för ett tag sen. Om han lyckades vet jag dock inte.

Men jag längtar tills jag får hänga och dingla i det nästa gång jag är hemma!

Puss på min fina svärdfisk!

2010-04-22 @ 18:24:36
Postat av: Emma

Ja nog känns det som att det vore kul med bröllop =) Men den dagen är nog långt borta, är så dyrt med bröllop!! =(

2010-04-22 @ 21:51:29
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/
Postat av: maria

coolt haha :)

2010-04-24 @ 23:34:42
URL: http://mkhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback