Ugglor i mossen..

..skulle man kunna tro att det vilar här men så är det inte. Just för tillfället sitter jag och surfar samtidigt som jag ser hundtricket som just började. Har nyss myst med en liten söt filur som har stängt de blåa och det bruna ögat efter mycket bus och lek.

Sen så är det väl som man säger att efter regnet kommer solen fram igen, de stämmer in på flera punkter.

Sen har jag, som så många gånger förut, fällt både en och två tårar till GG, underbart bra. Önskar ibland att mitt liv kunde vara lite mer som Gossip Girl. Ser mig själv i Blair och hennes kärleksproblem.. 


"Shot through the heart and you're to blame
Darlin' you give love, a bad name.."

Å- Du gör mig gaaalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback