Long time no see

Jaha så var bloggtorkan tillbaka igen, har helt enkelt inte tid när sommaren snart är här!! Men som sagt så är min kalender fullspäckad och är det inte träning så är det match, är det inte jobb så är det extrajobb eller möten osv..

Idag bestämde sig jag och VP oss för att gå en prommis i det fina vädret på en timme. Men jag kan meddela er pitebor att det är lättare sagt än gjort att hitta en bra runda som räcker en timme. Men iaf så gick vi runt hela annelund och spanade in många fina hus. Sen begav vi oss ner på backen där det bjöds på några överraskningar. Sen avslutades rundan med en sväng i stan och först då när jag klev innanför dörren till läggan så slog klockan en timme. Puh

Efter lite avsvettning och frulle så begav jag mig mot jobbet. Efter en stressig dag kan man sammanfatta den som varm, bjöd på överraskningar, lite blont svall och brunbränd och en guldfisk! Kan bara älska när personer bjuder på sig själv på jobbet!

Nä nu väntar John Blund på mig, vi har en dejt!! Hoppas på underbara drömmar. I helgen är det jobb, jobb, jobb som gäller så titta gärna förbi..

/Å- Blont svall och brunbränd, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback