I drömmarnas värld..

..blev inget jobb idag heller, typiskt. men då är de bästa att man passar på att ta tag i saker man annars it hinner.

Har varit och handlat, håller på att tvätta och passar på att blogga. Ska ta o städa lite senare oxå.

Vaknade alldeles varm och glad imorse efter en av de bästa drömmarna i mitt 23 åriga liv. Helt otroligt bra, de var du och jag!! Kändes inte bra att måsta dra sig upp ur sängen efter denna underbara stund så jag passade på att vila ögonen en lite extra stund och försökte hitta tillbaka till drömmen, tyvärr utan resultat!

"Ner faller regnet och spolar bort allt som en gång var bra.." Mötley Crue.

Lät som att jag ska få träffa min favorit tjejer idag, syster yster och lilla flisan, de kan ju it bli mkt bättre.



Å- Dream a little dream of me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback