Otur?!

Så har vi äntligen satt vår sista fot på LTU (förhoppningsvis). Är så sjukt less på detta universitet och allt därtill! Efter midsommar ska jag, om allt går smärtfritt, vara klar lärare!! Jääääh

Sen måste jag bara berätta om min och Kristins sjukliga otur. Vi åkte mot uni imorse för att presentera och opponera exjobb. Väl där var Siv inte där som vi skulle ge blommor, hon var i sthlm! Det löste sig tillslut men ändå.

Sen fick vi naturligtvis världens mest sura människa som finns på denna jord som satt med på vår opponering, tur att vi är bäst Kristin!

Inte nog med detta så när vi kommer ut på parkeringen utanför uni så hör jag bara Kristin skrika, ja men det fattades ju bara de här oxå!! Naturligtvis var det punktering på bakdäcket.

Efter många om och men och utan en domkraft(?) så fick vi slå våra kloka ihop för att fixa en sådan. Det löste sig men reservdäcket var maxhastighet 80 km/h. Vi rullade hem, hungriga och irriterade. Till Bergsviken, byta däck, käka hem till nygatan skrev klart de förändringar som skulle åtgärdas, sömniga och helt slutkörda avslutade vi dagen där vid 4 med ett "Fy fan va vi är bra!!"  För det är vi!

Nä nu ska jag slappna av till en bra film på bion ikväll, så skönt!

Over and out!

Å- Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig! Det är över!!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Hej Åsa!! Jaa fyy vad jag led med er när ni fick ha hojjna som ordförande...kan man vara mer sur och dryg? Hon verkar då älska att grilla folk i allafall! Men ni gjorde det jättebra ska ni veta:) Hoppas allt e bra me er...nu ska jag på match..kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback