Då var breakdownet slut!!

Nu är jag tillbaka på rätt spår i rätt riktning mot nya mål.
Vad dessa är har jag inte listat ut än men de kommer väl säkert så småningom.

Har idag gjort min första arbetsdag som (nästan) klar lärare. Hade en egen klass för första gången någonsin!!
Måste erkänna att jag är mäkta stolt, bra jobbat Åsa!!

Bryt ihop eller Bit ihop.

Som nån klok människa svarade så bryter man ihop för att sedan bita ihop och bita i det sura äpplet har jag gjort så många gånger förr så det ska nog inte vara något problem!!

Peace out!

Å-Crash boom Baaang!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh har du redan fått jobba vad kul =)

Postat av: Linda Eriksson

Kan det vara så att den arbetsdagen utfördes i Blåsmark, tyckte jag såg dig genom fönstret från min arb. plats (modulen) Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-01-24 @ 11:45:47
Postat av: Åsa

Det stämmer mkt bra det Linda! Du skulle ha kommit ut och sagt hej när jag virrade runt där ute som någon slags rastvakt hehe

2009-01-24 @ 18:09:35
URL: http://chicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback