I en evighet levde jag som om du inte fanns

Efter en arbetsvecka och en mysig fredag med favorit syster och Lisa så är lördagen återigen här. Kände suget efter stan så jag och VP tog tag i saken och gick ner på stan för en lunch och lite skvaller stund, var länge sen vi sågs sist. Blev inge shopping för mig, ovanligt nog.

Nu sitter jag här och har fäll nån tår till filmen Seven Pounds, riktigt bra! Sen under tiden som jag såg filmen passade jag på att färga mitt hår, inte en dag för tidigt!!

Nu är då frågan vad som händer ikväll, det finns några olika möjligheter. Det finns en fest som jag känner att jag verkligen skulle vilja vara på men tror faktiskt inte jag lyckas ta mig dit, vilket gör mig rätt irriterad..jag vill verkligen kunna lyckas med detta! Sen finns alternativet med ett glas vin till melodifestivalen och en valdino-utgång eller så helt enkelt slappa som bara den framför tvn. Festen känns såå bra men att slappa är oxå sjukt skönt. I-landsproblem!!

Så är det!

Å-I alla drömmar var du ändå nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback