Here I am..

Idag har jag hunnit med en vända på stan med syster o berghet och inte att förglömma mosters ögonsten. Planen var att jag och Erica skulle luncha men när jag kom in i småstaden satt eva, lisa och lina redan där så vi slog våra kloka ihop och lunchade tillsammans, alltid trevligt!

Gick en vända på stan för att hitta nått nytt och snyggt till lördagens festligheter men gick hem tomhänt..nä nu ljög jag allt. Jag hämtade ut bilderna från min engångskamera som jag fick i present av tobbe och rick när jag fyllde år. Det ska även tilläggas att det inte var det enda paketet innehöll och ni som var där och ni som vet hur det gick på nyår vet vad det innehöll haha som jag skrattade när jag öppnade paketet!! Fina bilder i alla fall. haha

Fikade med Lina och Lina i tisdags, börjar bli en tradition snart tror jag, grymt trevligt!! Mycket skvaller och alltmänt snack som jag älskar.

I alla fall kom jag på att jag skulle besöka Kupan och se om min shoppinglycka skulle bli bättre där. Och som jag hade rätt. Jag köpte en kort kavaj, super fin.. och ett tyg som jag ska sy över en klänning som jag har här hemma så jag hoppas det blir bra!! Sen en liten grej till Flisan oxå.

Nu ska jag snart och hämta mor för att åka mot skutis och släppa av henne och sen blir det träning, ny skiva idag!

Måste bara lägga till att mina drömmar skrämmer mig ibland, känner inte rikigt igen mina egna tankar och känslor i dessa och måste därför granska mig själv rejält när jag vaknar..skumt!

Imorrn blir det fotboll på Norrmalmia, svågern min ska spela och coacha hem MSSK till seger!!
Sen jobb, statt och en redig fest på lördag, woohoo

Ciao


Å- ...rock you like a hurricane!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du glömt att lägga dina "dreamworriers" under kudden? Du vet dom små dockorna du fick för länge sedan, dom gör att drömmarna blir skönare. Kram!!

2009-02-26 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback