En sån där söndag..

Så var det söndag igen, herregud vad fort veckorna passerar.

Igår var en händelserik dag med trevliga och mindre trevliga inslag. Det bästa med dagen var att jag fick BLOMMOR av någon jag tycker väldigt mycket om!!

Idag är de en sån där söndag igen. Jag försöker hitta på saker som gör att kvällen går men det verkar vara svårt. Har jobbat, sett bandy och käkat middag. Försökte vila lite men inte känner jag mig utvilad för det.

Imorrn blir det simning igen, riktigt skönt men jobbigt.

Sen går det inte att undvika, det går inte att slita sig, det går inte att inte hoppas..


Å-What if I told you it was all meant to be?!

Kommentarer
Postat av: Rorica

Fick du inte nån fler present av nån annan, typ nått rosa, fluffigt med hjärtan?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback