Då var man 23..

..ja tänk vad tiden rinner iväg. Helt plötsligt var man 23 år gammal.

Vad har då hänt sen sist?

Den 3/2 fyllde jag då 23.
Samma dag hade vi en mysig middag hos syster med mamma, pappa eva och lilla Lisa. Petter var inte med när han var tvungen att jobba.
Onsdagen var jag däckad, hade drabbats av denna hemska influensa. Hade väl känningar redan tisdag men orkade eller ville verkligen inte tänka att jag skulle bli sjuk.
Låg utslagen med 39,3 graders feber och såg min lördagfest gå till spillo, Min Hello Saferide biljett brinna upp likväl jag själv och min arbetsvecka gå åt skogen.
Hur som haver är jag nu på benen och mest troligt feberfri. Trots en missad, enligt säkra källor, underbar konsert, ett jobb och frisk luft har jag överlevt och visst är det jobbigt med influensa men det finns alltid dom som har det värre.

Så imorrn hoppas jag på en klipptid hos min vän sanna och en ny outfit till min födelsedagsfest på lördag. Sen blir det att inhandla alla saker till festen!

Nu ska jag sova, som om jag inte har gjort de tillräckligt, så man är pigg imorrn!!

Auf wiedersehen!!



Å-vad vill du veta om mig?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hellou jag tänkte bara säga att jag inte kommer på lördag, jens fyller år så jag ska bjuda han på middag och kanske bio!

Men hoppas att ni får det så trevligt!

Postat av: Lina

Grattis i efterskott! tråkigt med sjukan, men hoppas du är bra nu! Stora kramar!

2009-02-06 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback