Jag vet att jag är kass på uppdatering..

Idag börjar jag mitt nya jobb, ser fram emot det massor!! Ska bli super skoj att träffa alla barn igen:)

Annars så vet jag att jag har blivit kass på att blogga, men inspirationen saknas helt enkelt..

Helgen har varit toppen, första lediga helgen på väldigt länge. I fredags var det äkta fredagsmys då jag och erica såg Kristallen o bara surrade. Sen i lördags hade vi vår näst sista match som vi vann efter många om och men..men nu är de bara upp till oss själva om vi ska ta hem serien detta år..vinst mot ÖIF krävs..de fixar vi brudar:)

Sen var det bara att speeda iväg till Lina Bergh där de var fördrink och tilltugg, gott. Sen vidare till Valdino för en drink och en suuper god middag och lite vin till de. Därefter begav vi oss hem till mig för att sjunga lite singstar, tack för den super trevliga kvällen brudar, måste vi göra om snart!!

Igår hängde jag med sis och lisa..vi var hos våran mormor och hälsade på för att sedan åka ut på stugan och avnjuta en härlig grillmiddag med päronen. Helt enkel en lyckad helg.

Nu ska jag göra mig klar för att åka ut till sikfors och visa vad jag går för:)

Bjuder på en bild av min stora paprika som växer på min balkong!!


Å- Jag vet, jag vet du vill på alla sätt..


Kommentarer
Postat av: En Ma

Hur har det gått för din paprika? Nu är det snart en månad sen vi/jag hörde något! Dags att få höra av dig. Kram!

2009-09-23 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback