Pite ramlar..

Kändes som att jag kunde hitta likheterna;)..

Det finns en stad där alla kan mitt namn

Jag ramlar gågatan fram

Och jag var full och jag var dum och jag ramla på en palt

Och jag föll för nån på en statt nånstans

Och det skulle ju va dans, dans, dans!


Och det är lång väg hem

Och jag skulle aldrig svamla mer

Och jag ramlar lillbrogatan fram, sen svamla jag tillbaks igen

Nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ändå inte riktigt pdol-glad


För många ramlande pojkar ramlar förbi

För många studentsängar att ramla i

Människor ramlar runt i småstan

Människor ramlar hårt, precis som du och jag


Och det är lång väg ner

Och du skulle aldrig ramla mer

Och jag ramlar kär i dom som absolut vet vem jag är

Jag har ramlat där förut, och det är mer än bara nån småstads kliché


Och jag ramlade in på Pite's diskotek

Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet

Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen

Ramla jag omkull igen

Ramlade in i en taxi

"Hörrudu, visa mig den maximala hastigheten!

Vart du vill, så fort du kan

Ja, vart du vill, så fort du kan

Vart du vill så fort du kan"


Lång väg ner

Och du skulle aldrig ramla mer

Och det är lång väg ner

Och du skulle aldrig ramla mer


Kör mig vart du vill

För jag ramlar aldrig i stan igen


XoXo

Åsa-You don't know what you got till you missing it a lot..-

Kommentarer
Postat av: Linn

Bara att du hör av dig när du vill ha lite förändring på sidan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback