Jag har..

Så var det fredag igen och bloggtorkan sitter verkligen i sig!

Vad har hänt då?
- Jag har skaffat brillor, jag måste bara säga att jag älskar dom!
- Jag har börjat skolan, de går ändå bra otroligt nog.
- Jag har haft ett rejält psykbryt men tack vare faster stina gick det bra haha Thank´s dude!
- Jag har varit shopping sugen, dock är shoppingen in piteå kass för tillfället..
- Jag har återigen flyttat till skutis, men bara för att vara katt/husvakt.
- Jag har planerat in en grillmiddag imorrn kväll.
- Jag ska jobba imorrn och på söndag i gallerian.
- Jag ska på fotboll imorrn me stinko
- Jag har förnyat mitt kontrakt med jobbet
- Jag har luncha.
- Jag har träffat favvo-Lisa, världens bästa!!
- Jag har kommit till insikt med en hel del saker
- Jag är glad!!

Over and out my friends...

Det blir alltid värre framåt natten
Långt från alla ljusen alla skratten
Ligger vaken,Tänker på dig
Minns för mycket, o är ensam..



Åsa

Kommentarer
Postat av: Linn

Absolut, det skulle jag kunna göra (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback