Dejting hysteri?!

I min, för närvarande, närmaste umgängeskrets..nämligen skolkamraterna, verkar det vara någon slags dejting tid just nu!!

Kan de bero på att hösten är här och alla har leksaker är bortplockade, statts uteservering är passé, tunna linnen och shorts har bytts ut mot varma jackor och vantar eller att alla blondiner numera är mörkhåriga?! Är det färdiglekt nu..?!

Ingen är gladare än jag för att dessa härliga människor träffar någon som de tycker om, super kul! Men innerst inne är jag nog mest avis! När det känns som att man är den enda singeln i klassen börjar verkligheten krypa ikapp och man inser att efter denna underliga sommar kommer snart en kall lång vinter som innebär att man verkligen behöver någon att värma sig med.

Tror i och för sig att det alltid är så här i början av hösten för singlar..men känner sig lite halvt misslyckad men samtidigt har man mycket positivt som följer med singellivet. (Orkar it rabbla upp dessa men ni vet säkert!!)

I alla fall tror jag att lösningen är att man sysselsätter sig med diverse aktiviteter och att man umgås med sina nära och kära. Det är min teori..själv väljer jag att arbeta..så nu ska ja knalla av mot gallerian, inventering väntar!! Ni vet money money money!! (man kan ju alltid tröst shoppa då hehe)

All lycka till alla er som träffar nån nu på hösten, jag väntar tålmodigt på min tur!!

PoK
Åsa- Can you make a mistake and miss your fate..?



 


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag säger det igen...



På hösten dalar glädjen i att var singel lika snabbt som löven... så e de bara..

Postat av: Linn

Eh, vi kan dejta :)

2008-09-18 @ 15:51:36
URL: http://linnohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback