Charmen med att åka utomlands..

Ja visst har charterresor mestadels positiva egenskaper men just idag har jag verkligen fått möta den mörka sida av att sola i 40 graders stekande sol.

Hoppade ur duschen för si sådär 10 minuter sedan och skulle vara så duktig och smörja in mig som jag har gjort för det mesta(!?!?) efter att vi kom hem. Glad i hågen pumpar jag ut lotionen ur flaskan och ska just till att börja smörja mig som jag möts av en smärre chock.. Jag flagnar likt en orm som ömsar skinn x10. Det börjar vid axlarna och slutar vid knäna. Överallt jag ser är möts ögat av panik och hud..

Jag känner mig äcklig och kämpar frenetiskt för att försöka skrubba bort den överblivna huden men det är lättare sagt än gjort måste jag säga. Nu är jag iaf less efter 10 minuters skrubbande och fuskade tillsist genom att smörja in hela mig med ett tjockt lager lotion..

Nu väntar tydligen sängen för min jamande sängkamrat..ska bli riktigt skönt att krypa ner i sängen för att vänta på att Regina Spektor sjunger det underbara tonerna av Samson där vid kvart över 6 snåret..härligt härligt!!

(Imorron solar min mor och far sin sista dag på kretan- jag är inte alls avundsjuk- och på torsdag beger jag mig åter till nygatan för att få lite ordning på vardagen igen)

Sov gott allihopa!!


Bjuder på en bild av mosters Ängel!!

Åsa- Amor vincit omnia 



Kommentarer
Postat av: Linn

Ohja, ikväll har jag en hög med läxor, men imorrn :)

Jag hör av mig..

Postat av: Stinky

Härligt att få tillbaka dig till stadskärnan. Drar ju dock söderut imorgon men vi får ta ett häng till veckan. Störmoment: Det är jobbigt att läsa svart text på svart bakgrund när man ska luska bland kommentarerna på din blogg.. inte okej. Puss hej

2008-09-10 @ 19:54:35
URL: http://stinaj.blogg.se/
Postat av: Linn

Nu har jag tid med din design, skicka ett sms när du har tid att skicka lite bilder och sådant :) kram.

2008-09-11 @ 17:36:05
URL: http://linnohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback