Helgen som gick..

Efter en härlig förskiva hemma hos mig med klockrena människor skulle utgången bli svår att toppa. Det gick helt enkelt inte. Efter lite dans och samtal och härliga händelser begav vi oss till Biggan. Det var väl där allt hände..

Samtal fram till kl. 04.00 kan lätt urarta bör tilläggas.

Jag, Erica, Tobbe, Tibban och Anja diskuterade följande:

- Bitterhet (?)- Vi kom fram till att de it är nån idé att vara bitter.
- Öjebyns herrinnebandylag- Vi kom fram till att diva mössa och linne it går hem hos oss. Men samtidigt är vi inte dom som är dom. Gillar uttrycket "dumheter". Vi ska bättra oss!
- Vem som har haft sex med vem- Vi kom fram till att ingen av oss hade haft sex med varandra iaf.
- Framtidsplaner- Jag har en redig karl åt Erica, toppentjejer åt Tobbe och Tibban. Funderar fortfarande över Anja.
- Erbjudande- Att man kanske måste vara mer lyhörd över vad man blir erbjuden..

Nu avslöjar jag it nå mer. Ruggigt trevligt var det i alla fall, trevligt sällskap, intressanta diskussioner och många skratt!


XoXo
Åsa

Kommentarer
Postat av: Erica

Väldigt intressanta samtal, förrutom stunden jag nästan blev påhoppad med påståenden, dock inte första gången de ryktena florerar!!



Sen är jag såklart ruskigt nyfiken, kommer fortsätta luska tills du blir less mig och berättar..







Postat av: Stink

du tänkte inte på dina gamle vän stinko när du planerar att dela ut män på löpande band?

2008-11-26 @ 09:18:24
URL: http://stinaj.blogg.se/
Postat av: Stink

börjar mer och mer förstå att det är en evig bristvara på män med vett och sans. jävlar så skönt det är att skriva elaka saker. Tur vi är bäst!

2008-11-26 @ 19:04:44
URL: http://stinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback