Happy Halloween

Idag är de en sån dag då man bara kan mysa på, inga måsten! I alla fall inte until tonight då de vankas party at my place..

Sitter i skrivandets stund och funderar över hur dagen ska läggas upp. Snart får jag upphämtning av mamma för att åka och inhandla pumpor till mig och syster. Vi bestämde imorse att  vi ska återuppta vår tradition att tillverka pumpor tillsammans, ska bli skoj. Sen blir det väl antagligen att mysa på med Lisa Fisa som bara blir sötare och sötare för varje dag som går, verkligen mosters älskling!!

Sen ikväll blir det då som sagt party här hos mig. Ska bli ruggigt kul måste jag säga. Mycket trevligt folk som ska bjuda upp på fest och sedan bär det av ut på Statt! Det var inte igår man var där uppe och röjde. Jag hoppas i alla fall på en riktigt lyckad kväll med många roliga människor och händelser. Vi ses ute i dimman!!




Åsa- I'm gonna get dressed for success!!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback