Det gör ont för varje hjärtslag..

Helgen som skulle gå i färgen vit blev inte som planerat. Fredagen spenderades på Kårhuset där Collision Course spelade, grymt, förutom att dom utelämnade min favorit- Walk away!

Gårdagen spenderades för me en lunch på lyktan med brudarna, riktigt trevligt. Sen bar det av till S-backa för lite fotbollsträning.

Sen var det bara att snabba sig hem o hoppa i duschen för att sedan fixa sig lite inför kvällens middag på Doktorsvillan med damledarna och damsektionen.

Maten var underbart god och sällskapet trevligt trots att man var yngst på stället hehe. Tur att jag hade Eva o Petter som sällskap. Sen gick vi vidare till Furunäsetshotell där vi snacksade o lekte lite lekar och drack vin.

Därefter anlände dagens chaufför för att ta oss vidare först till mossvägen för att lämna av Mami och köra mig och Petter vidare till Tobbe U där grabbfesten var i full gång när vi anlände. Riktigt trevligt o hänga me grabbarna måste jag säga. 

Efter en något snuskig vandring till Kalles tog vi stämpel och gick in till Emma en sväng för att fylla på det sista drickat. Hos henne var oxå stämningen på topp, trevliga brudar. Sen bjöd Kalles (en helt gaaalen krog) upp på bra med folk och riktigt trevlig stämning. Jag hängde mest med min svåger, tack Pejo för en trevlig kväll! Sen skakade vi våra lurviga en sista gång och begav oss till Biggan för lite käk. Som jag skrattade till Jaaag klär, jag klär av mig naken går inte med ord att beskriva.

Sen blev det en skön prommis hem för att sova med John Blund, vi är tighta jag och han!!

Tack för en grymt rolig kväll, var länge sen jag skrattade såå sjukt mkt!!

Kurs i att blåsa en bubbla på beställning:

   
 Steg 1                                    Steg 2                                   Vi skiter i de!!


Åsa- För varje hjärtslag..-

Kommentarer
Postat av: Stinky

tur att nån har förstånd att leva sunt under en vit helg ;) tur du fick skratta iaf! halleluja!

Postat av: Stinky

haha. Pejo, Batte. tur han finns till hands ibland.

2008-11-10 @ 18:20:50
URL: http://stinaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Jag klär, jag klär av mig naken " jag får flashbacks.. vars utspelade sig detta?

2008-11-15 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback