För en lång lång tid..

Den här veckan gick verkligen fort måste jag säga. Tänkte bara summera den lite kort..känns som det har varit mycket bebis på senaste så nu ska ja försöka att sammanfatta vad jag har gjort hehe

- Njutit av det underbara vädret!!
- Ätit årets första riktiga sommarglass, calippo lemon pineapple, riktigt bra!
- Suttit ute och solat och fått färg, nice!
- Shoppat
- Träffat Elin
- Skrytit som bara den om världens underbaraste Lisa Svärdsudd
- Varit ute på stugan och bara njutit
- Struntat i att städa haha
- Träffat många härliga människor
- Förälskat mig i låtarna, In the ghetto(den med både elvis och lisa-marie), Mercy och För en lång lång tid!
- Firat valborg hos Sanna med en hel skara trevliga människor!
- Premiär cyklat till Munksund både valborg och igår, härligt!
- Undrat och funderat alldeles för mkt som vanligt..
- Haft lite ångest
- Besökt Luleå
- Pluggat lite..

Säkert jobbigt att läsa men de vara bara saker som jag kände att jag var tvungen att berätta ändå haha

    
Bjuder på några av mina vårbilder..


Åsa- Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback