Blessed are the hearts that can bend;

Ibland är det bara så att man har bestämt sig för något och då finns det inget som kan eller får göra så det inte blir så..Jag har bestämt mig!!

NU vet jag, det jag har vetat i en lång tid men inte riktigt uppmärksammat tillräckligt..
Haha inser nu hur sjukt kodad den här bloggen blir men så kan de va ibland!

Imorrn smäller det..blir det kanske t o m en ny hejarramsa till vårt nybildade lag haha

Jag ser verkligen fram emot imorrn..först blir det jobb på renen me mamma o sen blir de ut på heden för att kolla lite fotboll för att sedan snabba sig hem för att påbörja fix samt käk..Vid 18 anländer sedan gästerna..sara och uffe o co!!åhh de kommer bli toppen! Sen bär det av mot CCs releasefest..



Åsa- they shall never be broken..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback