Det är så logiskt..

Annars då?

Idag är en bra dag!! Solen har varit framme o värmt många frusna själar och bara det är ju värsta grejen.

- Alla söta ungar åkte lilla vasaloppet idag medan jag och kristin hejade på från sidan.
- Erica messade idag att vi ska till Luleå den 3 oktober for a special event, can´t wait..kommer bli guuuld!
- Ska på handbollsderbyt ikväll me syster yster.
-Mor o far var nyss förbi me nya bilen, en riktig skönhet om jag får säga det själv hehe
-Har hunnit gå en prommis med sara, himla skönt o ventilera sig lite och samtidigt få motion.
-Helgen ser väldigt ljus ut för tillfället, det är bara hålla tummarna;)
-Fick skönt beröm av min handledare idag, jag är en tydlig och bra ledare!! Yes:)

Undra vad som skulle kunna göra dagen fulländad?!
Joo jag vet....

Hade föresten en sjukt hemsk mardröm igår,får rysningar bara jag tänker på det..
Nu hoppas vi att gårdagens önskning slår in..vet vem?!



/Åsa-alla fattar utom du...-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback