Dejt efterlyses!!!

"Blessed are the hearts that can bend;
they shall never be broken.
But I wonder if there's no breaking
 then there's no healing,
 and if there's no healing
 then there's no learning.
 And if there's no learning
 then there's no struggle.
 But struggle is a part of life.
 So must all hearts be broken?"




SÅ NU EFTERLYSER JAG EN DEJT!!!
(För att kolla om detta underbara citat stämmer..)



Jag har hört att du träffat nån
Jag har hört att hon är allt jag inte var
Och jag hör att du är säker nu,
jag vaknar med den tanken varje dag...

/Åsa

Kommentarer
Postat av: Erica

Innan vi dejtar Björn MÅSTE vi bara dejta Håkan först!!

"Det gör ont att veta men lika ont att undra.."

2008-03-13 @ 14:31:41
Postat av: Jonna

jasså du är dejtarsugen ;) hoppas prinsen dyker upp! :) Kramar!

Postat av: Åsa

De är man ju alltid, men den här perioden slår de mest..dock löser de säkert haha

2008-03-13 @ 22:26:24
URL: http://chicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback