Shoes missing?

Så var den helgen till ända och visst blev även denna lyckad!

Festen igår finner jag inga ord för men jag kan bara säga att jag älskar när folk bjuder till, helt sjukt bra!

Dock återstår några frågetecken..

Någon som saknar några skor av märket DC?



När jag kom hem i natt där vid 2 snåret möts jag av ett par skor, storlek herr. den första tanken som slår mig är: Vem glömde jag hemma?

Så jag smyger försiktigt runt i läggan för att se om det ligger nån utslagen hjälte någonstans men det enda jag finner är en lägga vars röra och kaos visar på vilken sjukt rolig fest som det har bjudits på. Jag går nöjt och lägger mig i detta fullkomliga kaos!


Ett tack för en trevlig fest?!

Over and out

PoK


/Åsa

Kommentarer
Postat av: stinkan

tror att jag och cissi får ta på oss den pyntade ljusstaken. tack för en härlig helg. jag är fortfarande mör..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback