Jag hatar..

..ord och kommentarer som kommer vid fel tillfälle!

Ett specifikt ord som för mig känns helt onödigt är ändå SRY..speciellt när det kommer som mest olägligt!!
Lördagen var en sån dag, en sån dag då det verkligen inte passade med ett sry..

Varför inte helt enkelt använda sig av ett simpelt förlåt, de var dåligt av mig, sorry osv..

Tål att tänkas på..


Nyss hemkommen från en roadtrip till hemmingsmark där vi har kollat in lite fotboll men samtidigt fått lite update från mssk damers div. 5 match där min kära syster gör come back endast 6 veckor efter sin förlossning av världens underbaraste och sötaste lilla krabat!! (de sista jag hörde var 1-1 o att eva var kungen på plan, känns tryggt!)

Åter till roadtripen - matchen var bra men hemresan desto bättre. Tänk hur kul man kan ha med en registreringsskylt som är PPP-976..resten lämnar jag till er fantasi!! Återigen har vi gjort de babe, en klockren bilfärd!

Btw bjöd fotbollsvistelsen på några mycket intressanta ansikten..

Åsa- Tell them it 's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad...

Kommentarer
Postat av: Erica

Hemresan var underbar, men såhär i efterhand är jag grymt besviken att vi missade "p*ka", hur kunde vi bara?! Haha..














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback