Sommarens underhållning..

..måste ju ändå vara böcker. Det finns inte mycket bättre än att sola och läsa en bra bok på de. Har just avslutat den andra av mina tre böcker som jag beställt för ett tag sen. Riktigt bra val har jag ändå gjort måste jag säga. Den sista har jag påbörjat igår kväll och fortsatt med idag på balkongen i solen. Den har den klockrena titeln: Kaxiga tjejers guide.. till att få vad de vill ha

Måste bara bjuda på några smakprov ur denna underhållande bok:

Faktum är att dejting är väldigt likt bowling: du kan göra det 2 och 2, 4 och 4 eller fler, poängen är att få omkull dem men du kan inte få strike varje gång, du får greppa en del och spelar du dåligt hamnar du i rännan...

Manslexikon:
Han säger:                                                                  Han menar:
- Jag är inte ute efter en seriös relation just nu.  Ska vi ha sex?
- Kan vi inte förbli vänner?                                        Jag vill kunna ringa dig sent på natten när jag är kåt.
- Jag tycket vi ska ta det lugnt ett tag.                     Shit. Jag håller på att bli kär.
- Jag går verkligen in för att tala om mina känslor.  Jag talar om mina känslor för att få komma innanför dina trosor.

Åsa- Rock u tonight, make you feel alright..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback