Värsta manin är över..

Det är ju verkligen tur att man har världens bästa vänner!! Igår var en piss dag, sånna som vi alla måste ta oss igenom någon gång i livet..själv tycker jag man har sånna där dagar allt oftare nu för tiden. Men i alla fall så fick jag en order av Erica igår efter vårt msn samtal där hon uppmanade mig att gå och lägga mig. Jag skulle nog tro att det var för att jag i slutet av vårt samtal var nästintill manisk över att hitta en dejt haha

Idag har dock den värsta manin gått över och det är mycket tack vare att man har de bästa vännerna runt omkring sig. Träffade Elin igår kväll och snackade om allt och ingenting, grymt trevligt som vanligt!!
Idag blev det lunch på lyktan med hela gänget som även det var lyckat som bara den. I slutet av vår lunchdejt så kom jag, Eva o Lina på att vi skulle dra till luleå och shoppa. Sagt och gjort!!
Väl där måste jag säga att utbudet, både på kläder och hunks, fick mer än godkänt. Nu sitter jag här och är supernöjd över en vanlig måndag som mina vänner gjorde till något mycket mer än så!!

Självklart är jag även nöjd över mina inköp som blev: 2 skjortor, 2 strumpbyxor, underkläder och 2 super snygga nya växter i mitt vardagsrumsfönster.

Thank's babes!!


People, don't you understand
this child needs a helping hand
or he'll grow  to be an angry young man some day
now take a look at you and me,
are we too blind to see,
or do we simply turn our heads
and look the other way


/Åsa

Kommentarer
Postat av: Din mentala siamesiska tvilling

Right back at ya..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback