Jag vill dejta nån!!!!!!!!!

Sitter och konverserar med min vapendragare på msn och den inledande frasen för hela samtalet lyder:

-Åsa- säger:
- Jag vill dejta nån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erica säger:

-haha

-Åsa- säger:

-sådär på tal om ingenting haha


 

Hur detta samtal fortlöpte förtäljer inte denna blogg..

Så här års är det lätt att drabbas av vintersjukan vars främsta kännetecken är kramsjuk och myssugen som med andra ord kan beskrivas som kärlekskrank!!

Det är nämligen så att när man bor i en lite småstad som Piteå där alla känner alla så är det inte speciellt lätt att dejta någon utan att det ska börjas snacka åt både höger och vänster. Hur mysigt skulle det inte vara och gå ut och käka, se en film, bio eller ta en fika..ja, you name it!! Det skulle vara alldeles, alldeles..underbart!!

Det enda jag tänker säga är härmed att:
EFTERLYSES: DEJT!!




/Åsa- Ring ring, why don't you give me a call..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback