Jag lider av sömnlöshet..

Igår natt upplevde jag nått som jag aldrig förr varit med om..en totalt sömnlös natt!!
Hur jag än vände och vred, gick upp på toa lyssnade på musik funderade ännu mer så gick de bara it att somna.
Ni som känner mig känns ju även till min extrema orm-skräck..och som den visade sig igår!! Under allt vridande och vändade började ögonen bränna sådär skönt (nää!!).

Just när jag då för femtioelfte gången försökte blund, totalt oanande om vad som väntade..så dyker den värsta ormen av alla ormar upp..den vita typ albino ormen med gröna fläckar på!! Gissa om jag kunde somna efter de, nja skulle it tro de!!

Plågade mig igenom en skoldag igår med en hel del gäspande och lyckades även hinna med ett tupperware party på månskensgatan! Stolt att jag lyckades ta mig igenom dagen la jag mig i sängen och såg handbollen klart! Sen har jag sovit en helt underbar natt, utan ormar och vridande och vändande!!

Over and out!

/Åsa- och varför är de bara du som vet..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback