Årets Skämt..

..och på tal om janne p så mindes vi tillbaka till ännu en schlagerfest hos nicke förra året..

Detta kom oss osökt att tänka på att vi har missat en klockren kategori på ÅRETS LISTA..so here it goes..

ÅRETS SKÄMT: Efter en hel del vin vibrerade det friskt i min mobil. Det var min kära vän elin som envisades om att ringa femtielva gånger, det ska tilläggas att jag redan hade pratat med henne tidigare under kvällen. Tillslut blev jag less och då utbrister janne p att han kunde svara. Sagt och gjort så svarade janne i min mobil. Det är här hela storyn börjar..

Janne lägger på en orolig röst och presenterar sig snabbt för att sedan lägga in kommentaren: Kan du ringa Åsas föräldrar? Elin låter förvånad och lyckas inte förstå vad han verkligen menar. Han fortsätter med: Har du Åsas föräldrars nummer, Åsa ligger i badkaret och är jätte full..Elin inser allvaret och utbrister numret. Då ringer jag!! Och sen slänger han på luren..Därefter kan ni tänka er hur mycket vi skrattade..fattar it hur han kunde hålla sig!!!

Samtalet pågick vid tiden för utgång och när vi befinner oss vis busstationen så ringer det på Ericas mobil..det är Elin! Vi brister än en gång ut i skratt för att vi ser henne och Frida förvirrat komma mot oss i full fart. Tror inte att dessa tjejer fattade hur kul vi hade.. och hur lurade dom verkligen blev!!


/Åsa- En helt vanlig kväll i Pite..-

Kommentarer
Postat av: Erica

Fastän detta var kvällen med väldigt mkt vin och mindre omdöme så minns jag i detalj, trevligt kväll trots en skärrad Elin!

Btw chica, kvällen höjdpunkt är väl ändå hundattacken, ser bara den vita besten lyfta ett ben, gallopera över till vår sida av vägen o sätta kurs rakt emot DIG! Hahaha.. att sedan hundens ägare var väldigt bekant gör historien dessto mer intressant! Sen gillar vi ju troll, och bevisligen hjälper det att tala om dem också!

Hasta la vista guapa!!

Postat av: Åsa

Hahahha jaaa troll är bäst!! o hund historian är dagens!!ses imorrn

2008-01-11 @ 23:53:31
URL: http://chicas.blogg.se
Postat av: jonna

Haha söt Jonsson.. :)

2008-01-13 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback