Så var man ett år äldre..

..visst stämmer det, men frågan är om man blivit ett år smartare?!
Självklart är det en definitionsfråga..ja man har fått mer livserfarenheter och dylikt men när det kommer till spontana saker tror jag inte att jag har blivit ett år smartare!!

Det finns ett ordspråk som lyder: Think before you act..
Det har varit mitt motto under en lång period, men frågan är om jag numera inte lever som jag lär?!

Jag är iaf numera 22 år och 1 dag. Känns skönt och jag känner mig nog ändå lite äldre än jag gjorde igår, man kan ju iaf låtsas!! Hade födelsedagsfest i lördags och sååå kul det var. Super lyckad och jag måste tacka er alla än en gång för de fina presenterna och de härliga sällskapet!! Vi sjöng snackade och skrattade om vartannat.

Sen blev det utgång på nyöppnade Kalles där vi skakade rumpa heeela kvällen lång, SÅÅ Kul!! Sen blev det lite deep talk på nygatan 35 med vapendragaren och många erkännanden och kommentarer, måste kanske erkänna att det var jag som stod för de flesta (som vanligt) haha. Sen somnade man fort efter en klockren kväll!!

    


Sen var det kalas hemma i skutis igår. Kul att träffa alla små sötisarna och tack även här för alla presenter!!

Som far min sa: "Man kan ju nästan tro att du fyller jämt "
Jag kontrade med: "Men vadå 22 är ju ändå jämt, iaf jämna siffror haha!!"

Kvällen avslutades med att vapendragaren kom på besök och vi kollade lite singing bee för att sedan NJUTA av att i En annan del av Köping äntligen är tillbaka. Tobbe är helt klart min favorit, hur kan man inte tycka om en människa som lägger kommentarer som:

-"Jävlar, dom biter sönder dig snart" (besök hos tigrarna)
-"Men får dom inget kaffe då?" (tycker tigrarna ska få kaffe)
-"Vad är de för jävla idioter de här? Fattar du inte svenska va?Är du från Norrköping?" (Tobbe till  en apa)
/Åsa- Alla önskningar slår in, ännu saknas någonting..-

Kommentarer
Postat av: jonna

Haha, verkar ju rolig den där tobbe :P
Var verkligen en supert skoj kväll, tål att göras om ;) Pusss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback