Time goes by..

En trevlig helg har just kommit till ända. Det har varit väldigt underhållande hela helgen.

Fredagen började med en kaffe på stan med mina kumpaner. Sen bar det av till Furuborg för att käka en underbart smaskig middagsbuffé. Därefter begav vi oss hem till mig för att se lite idol. Höjdpunkten på kvällen skulle bli efter idol då det skulle avgöras vem av oss som egentligen är bowlingmästaren.

Vi hade väldigt rätt på ettan men rangordningen efter de blev kanske inte riktigt som vi trott, men kul hade vi trots att svärdsuddshumöret hann sätt in en sväng.

Sen fortsatte jag och 2 av kumpanerna hem till mig för att snacka allvar fram till kl.02- Trevligt!

Lördagen blev det en sväng på stan med syster yster o Fis-Lisa, Lina, Jennie o Norah och Jessica- Trevligt!
Sen var det träningsdags, riktigt kul att vi var så många. Ut i kylan igen och över till Norrmalmia för att spana lite innebandy där WIbax vann klart. Sen käkade vi för att svida om till partystassen, än en gång..men vad gör man inte för sina vänner!

Igår spenderade jag på Apoteket där det bjöds på både modevisning, lucia uppträdande och klä granen. Sen ringde jag Tobbe och vi bestämde oss för att käka o slappa. Rick mötte upp mig o vi köpte lite käk och sen blev det slappa mest hela kvällen, tanken var film men efter lite power-nap av mig och segaste tobbe så vart det lite mer snack och lite tv för oss. Tur att man kan spara filmen till en annan gång.

Idag är det barnvakt för hela slanten men först kommer VP hit för att käka lite quasidillas, mumma!!

Over and out!


Åsa-Tell a girl she can't have it, and she wants it even more..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback