Tji, där fick jag..

..trodde naturligtvis att jag skulle slippa undan den här hemska magsjukan som min kära syster och svåger hade åkt på men som sagt så tji, där fick jag. Det gick inte många timmar efter att Lilla Flisan hade åkt hem innan illamåendet kom krypandes..Vid halv 7 så var jag där, helt utslagen och hela dagen igår låg jag som fastklistrad i sängen men fram emot kvällen så blev min räddning en härlig ipren, thank god!!

Nu är jag på benen igen och visst känner jag att svetten kan lacka på pannan stundtals men samtidigt så ska jag inte klaga. Nu är de bara att ladda upp för en shoppingtur i skeå imorrn för att sedan stanna till och se Wibax möta skeå på kvällen. På lördag vankas utgång på statt, så himla trevligt!

Ikväll blir det att agera chaufför till far när hans jobb ska på havs och se stormen. Sen träning och sen vet man aldrig vad kvällen utvisar...

Kom även fram till en sak idag..jag vet hur läget är men en sak ska du veta..
Jag förstod det inte då, men nu vet jag vem det kommer att bli!!


Min kära far och mor

Åsa- When was the last time you felt high?!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad tror du om att fixa ihop en CD till toyan, nått intressant och lite galet?!



Jag hoppas du kan läsa mellan raderna, du har alltså härmed två uppdrag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback