De är över nu..

..in med den nya och ut med det gamla. Jag, Stinko och Lina var nyss ute på road trip och rekade läget lite då vi kom in på en diskussion om året 2008. Summan av kardemumman är att det har varit en sjuk helsikes bra år med så otroligt många roliga händelser. Min fråga är nu om 2009 kan slå detta..?!

Året 2009..

- Är jag klar förskole-och grundskollärare
- Hoppas jag på ett jobb
- Bor jag kvar i min härliga lägenhet
- Fyller jag 23 år
- Ser vi Hello Saferide på kulturens hus
- Ska jag på bröllop i Gammelstad
- Blir mosters älskling (nej det kan inte sägas för många gånger) 1 år
- Träffar jag många nya människor
- Bjuder säkert på många överraskningar
- Kommer bli TOPPEN!!



Kommer förhoppningsvis med en årskrönika om jag vill, vågar och kan..


Åsa- Now you think that I
Will be something on the side
But you got to understand
That I need a man
Who can take my hand, yes I do..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi önskar dig ett Riktigt Gott Nytt År med många upplevelser - av olika slag.

Många kramar från en Ma o Pa på Prästgårdsgatan.

Kram, Kram...............

2008-12-30 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback