Dåligt update..

Har kommit in i ett träsk av sjuk blogg-torka men ska försöka bättra mig!

Har idag besökt och genomfört Luleå Tekniska Universitet sista lektionspass på min 3 och ½ långa års utbildning till förskollärare och lärare för de tidigare åren i skolan. Förstår det inte riktigt själv men måste erkänna att jag är mäkta stolt över mig själv och min prestation.

Tycker det var som igår när jag och syrran satt på Annelund och oljade in staket och uteplatser och diskuterade min framtid. Det var då jag kom till insikt med att detta var det jag skulle syssla med och jag tror att jag lade till något härlig fras som typ: "Vad ska jag annars göra?!" Såhär i efterhand måste jag erkänna att denna fras fortfarande stämmer, vad skulle jag annars göra?

Hur som helst så blir jag lite nostalgisk och kommer då även på att det var då jag flyttade hemifrån till Sundsgatan 33, dit förövrigt simme o linn oxå ska bosätta sig inom en snar framtid. Det var då man fick lära sig att stå på egna ben.

Men mycket har hänt sen dess. Jag har blivit äldre, snart 23 år gammal och lärare,hur kunde de hända?! Sen har jag flyttat till Nygatan, där typ alla bosätter sig numera. Jag har blivit moster till underbara lilla Lisa som jag ska vara barnis åt imorgon, mysigt! Jag har hittat så sjukt många nya härliga vänner som jag inte för något i världen skulle byta bort. Jag har blivit fotbollstränare och känner mig mer eller mindre som en liten hönsmamma till mina små kycklingar.

Men framförallt så trivs jag med mitt liv. Jag har verkligen inget att klaga på och ska därför försöka sluta med det!

Love you all!

Åsa-Glöm dina bekymmer, imorrn kommer nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback