Jag inser..

Nu sitter jag här och väntar på att de sista timmarna ska passera innan det är dags för vår efterlängtade resa mot varmare breddgrader.

Det är just i såna här stunder man har tid att stanna upp och tänka efter lite allmänt på livet.
Som vanligt tänker man lite extra på karlar, om dom man inte tycker om, som man tycker om, de som har något speciellt över sig, de som är helt underbara, de man inte kan få..

Sitter och kollar ut genom fönstret från min lägenhet och får en härlig känsla om att ja verkligen gillar Piteå och människorna i stan. Jag funderar lite till och vänder mitt huvud och begrundar den plats jag väldigt gärna skulle vilja befinna mig på just nu.Jag vet att det inte fungerar så men det är i alla fall vad jag vill..Tur att man kan drömma sig bort ibland från verkligheten och önska sig bort till en fantasi/drömplats där man får precis det man vill ha..

Jag inser snart att jag är i stort behov av ett miljöombyte och blir genast lugn igen när jag vet att jag om 2 timmar sitter i en bil på väg mot skellefteå flygplats för att senare flyga vidare mot turkiet med mina vänner!

Åsa- Människor ramlar hårt, precis som du och jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback