Nytt boende..

Så har man flyttat söderut idag, närmare bestämt skuthamn i hus. Känns riktigt stort (både huset och själva grejen)
Nä skämt och sido jag har hyrt ut min lägga under Nolia och bor därför i mitt barndomshus i Skuthamn.

Himla nice o pröva bo i ett hus, många fördelar som lätt slås ut av nackdelar..i alla fall när man har ett stort hus.

Annars då?

Imorrn ska vi grilla här, blir riktigt nice!

Jobbar helgen i Gallerian, var länge sen sist så det ska faktiskt bli trevligt..

Har agerat lite flyttgubbe idag när eva o petter o lisa fick tillträde till sitt nya hus. Himla mysigt och fint är det måste jag säga. Ska kanske dit en sväng ikväll när petter åker på jobbet och träffa syster o lillan.

På återseende

XoXo
Åsa- Mellan lögn och fantasi..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback