Underbara dag..

Idag har det varit en sån där dag då man it ens bryr sig om att man är lite sliten och trött från gårdagens festande, då man it bryr sig om att det öser ner regn ute, då man it bryr sig om någonting annat än att allt är sjukt bra!

Idag fick jag träffa den underbaraste av alla underbara..världens snyggaste tjej. Som jag njöt när jag höll henne i mina armar..har en känsla av att jag kommer spendera mkt tid på malmgatan 12 framöver!

Sen så var gårdagens utgång ruggigt lyckad. Så kul och ovanlig utgång (snackade typ me alla möjliga roliga människor) har jag nog it haft på länge.Jag brukar ju alltid va på dansgolvet men igår var det snack som stod högst upp på listan!

Kvällens avslut är svårslaget..
"Everybody's looking for that something
One thing that makes it all complete
You find it in the strangest places
Places you never knew it could be"

Åsa- Varje gång jag ser dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback