Har man blivit utmanad så har man..

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

- Jag har ett sjukt bra minne när det kommer till olika musiktexter. Man kan nästan kalla det för ett beroende att ja måste lära mig de låtar som jag lyssnar på.

- Jag är sjuuukt rädd för ormar!! Brukar drömma de värsta tänkbara mardrömmar om ormar och vaknar upp alldeles svettig!!

- Jag har en otroligt kort stubin och tänder till direkt om någon skulle reta upp mig. Detta har jag ärvt utav min kära far som även han har samma stubin. Det är i Pite även kallat för "Sväschuddshumöööre" (översatt: Svärdsudds humöret)

- Jag är en "klockoman" av dess like, dvs. jag äger en heeel del klockor i olika färg och form. Jag älskar helt enkelt klockor som en accesoar!

- Jag är helt beroende av citat som jag upptäcker lite här och var. Dessa skriver jag ner i olika böcker som finns nära tillhands. Skulle väl tippa att jag har fyllt si sådär 6-7 böcker med olika citat.

- Jag nålar alltid bara upp gardinerna istället för att sy upp dom. Har aldrig har varken ork eller tid för att sy upp gardinerna som jag köper och valde därför denna enkla väg som nu även min mor har tagit efter.

Jag väljer att utmana: Erica, Eva, Jonna, Lillis, Lina och Emma

/Åsa- Over and out, nu är det eran tur!!-

Kommentarer
Postat av: Åsa

EVA!!! du har blivit utmanad! Kika in i min blogg för närmare instruktioner :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback