When you were young and your heart was an open book...

Helgen som gick har varit något utöver det vanliga. Jag hade turen att vinna biljetter till studio acusticum där Collision course, Juvelen och Timo Räisänen skulle spela. Hade som vanligt höga förväntningar på collision course, som levererade som alltid! De övriga hade jag inte studerat närmare utan bara hört i all hast. Jag måste säga att Juvelen är väl det mest speciella jag har sett på väldigt länge.

Så kommer vi till Timo..vilken härlig prick alltså!! Behöver inte säga mer än så tycker ja..men som vi diggade och som vi skrattade!

Vi började iaf fredags kvällen med lite fördrink hos mig. Sara och Co dök upp vid 7 och efter mkt snack och lite idol begav vi oss vidare mot acusticum för att pausa på More media därefter avnjuta lite skön musik.
Nästa punkt på schemat var efterfest på Valdino, hyffsat med folk men vi avlägsnade ändå rätt tidigt med tanke på att åldern var rätt så ung o musiken kass. Trots de så hann vi ändå med att bli fotograferade, efter många om o men haha:P






Lördagen började med lite rensning i mormors stora hus som snart ska säljas. Därefter gled jag, Petter o co ut till havsbadet för fotbollsavslutning. Det började med lite grupparbeten och statistik av den gångna säsongen. Sen fortsatte grabbarna med bad. När jag anlände vid 5 började den sköna kvällen. Grabbarna passade verkligen upp mig hela kvällen, aldrig var mitt glas tomt haha hade grymt skoj!! Maten var super god, trevligt sällskap, Sverige vann och man blev uppassad!! Kan ju inte va annat än en succé =)

Söndagen fortsatte i städningens tecken och vi hann med en hel massa. Därefter blev jag bjuden på lyxig mysmiddag hos vapendragarn för att sedan fortsätta mot innebandyn. Tyvärr blev de förlust för Wibax men de löser sig nog ändå!

Well the time it takes to know someone
It all can change before you know it's gone
So close your eyes and feel the way I'm with you now
Believe there's nothing wrong


/Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback