It's all about the ride..



"It's not about what happened in the past, or what you think might happen in the future. It's about the ride, for Christ's sake. There is no point in going through all this crap, if your are not going to enjoy the ride. And you know what... when you least expect something great might come along. Something better then you even planned for. "

Händelserik helg med många vääldigt trevliga inslag!
~ Fredag: Utgång på Toxic, trevligt folk och härliga samtal.
~ Lördag: Roasters, grymt trevligt besök på fest med sköna människor!
~Söndag: Fika med Mia och Zelma på Waynes och extra jobb hos mormor.

Senare på kvällen fick jag en allergisk reaktion mot min hostmedicin och trodde mer eller mindre att jag skulle dö..kryddat javisst men så sjukt ont som jag hade i ryggen är inte nådigt!! Men mor min var underbar, även pappa:)

Nu kan jag bara vänta, hoppas och längta..


/Åsa- Only time will tell..-

Kommentarer
Postat av: Erica

Herregud vilken blogg-makeover, bra jobbat men jag tror bestämt du har alldels för mkt ledig tid bruden, haha..
Vissa överraskar som sagt, mkt trevligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback