Hey there here's to you...

Helgen var som ett enda stort kalas. Min ingifta morbror Gunnar fyllde nämligt 60 år ung!! Och då menar jag verkligen ung, skulle aldrig tro att han var 60 bast.

Lördagen gick som sagt i firandets tecken som inleddes med kalas i Öjebyn med smörgåstårta och alla super söta ungar. Vi åt och hade det mysigt som bara den!

Där vid 5 snåret gled hela gänget in på bowlinghallen för att utmana varandra i en omgång av bowling. Vem vann då kanske nån undrar..Jo men självklart tog man hem seger haha!! Nä men skämt och sido så lyckades jag faktiskt vinna hela första omgången med 135 poäng..det måste bara tilläggas att vi dock var 12 pers som spelade så jag var något nöjd hela kvällen!!

Sen blev det ett pit-stop hos Eva och Petter i deras supermysiga hus på norrmalm. Då skålade vi med skumpa och drack lite vin. Riktigt trevligt att träffa alla så där måste jag verkligen säga.

Sedan styrde vi kosan mot Golden Dragon där en lyx middag väntade. Sååå gott som de var alltså. Jag och min mor käkade samma inbakade kyckling med västerbottensostsås, mumma!!

Efter en lång o trevlig middag bestämde vi oss för att besöka Valdino. Väl där bildade vi långbord och hade riktigt trevligt allihopa. Tänk att man skulle gå på Valdino me sin mor o far o nästan hela släkten..

Jag och min kära kusin Mia besökte toan för att fixa till oss lite innan alla andra människor började droppa in. Efter mycket snacka och tillfixning så begav vi oss till baren för att sedan chilla lite med de andra.

Kvällen slutade med ett kul samtal och många timmar på Big Boy!! Himla trevligt som vanligt. Därefter väntade john blund och jag måste erkänna att jag somnade väldigt skönt efter denna grymt trevliga kvällen som inte kunde ha varit bättre!!



/Åsa- this one's for you...-
 

Kommentarer
Postat av: HandyMAN

lyxig middag? känns inte så mycket lyx att dela kycklingfilé med morsan, tänkte eftersom ni åt samma???

2007-10-25 @ 17:32:47
Postat av: Åsa

Ja just ja, men har du it lärt dig att man ska dela lika på allt?! Trodde de ingick i det sunda förnuftet..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback