" Still I found the greatest force that's been ever known..."

Kelowna is beautiful in summertime they say
But even if I am sorrounded I wish you'll stay
But it's never been your style, fun for a while, then you're on your own
Still I found the greatest force that's been ever known


Har spenderat en del tid på årets Face Front festival där jag bland annat har sett band, träffat trevliga människor och även jobbat lite.

Fredag hade jag bestämt mig för att jag skulle se Collision Course som enligt mig är Piteås skönast band. Sagt och gjort och självklart levererade de som aldrig förr. De spelade även några nya riktigt härliga låtar. Jag och Linda hann även med att se 2 andra riktigt sköna band, talang och populärmusik-coola killar de där!

Lördagen blev det kolla modevisning som både Cissi och Tobbe deltog i. Läckert var nog ordet som passade in här. Sen blev de mysmiddag me syrran hos mig för att sedan jobba i garderoben på just Face Front. Därefter besökte vi baren där jag inhandlade en cider och eva en loka med tanke på deras seriepremiär som spelades idag!! Seger med 5-1, stort grattis!:) Efter baren var det dags för helgens höjdpunkt--> Lisa Miskovsky. Såå bra hon var och så himla skön människa, jag är frälst! Borde ta o göra en skiva o ha i bilen, passar nog perfekt. Därefter blev det hemgång och ett djupt samtal med syster om livet och allt vad det innebär, har en tung period just nu men snart är sommaren här och då ska det nog bli bättre.

Har som sagt varit en lugn helg men trots det mycket aktiviteter. Imorgon väntar skjutsa mor o far till Kallax för en resa till Prag. Efter det blir det att åka till storfors för att återigen skriva uppsatsen med gruppen, hyffsat less nu måste jag säga.

image114
Vilka texter tjejen har och som vi diggade!

Oh my little bird what have you done?
Fell in love with Mr. Setting Sun
So beautiful you made the sky alone
then it disappeared left you alone


/Åsa- There are certain people you just keep coming back to..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback