Miss Lyckad eller Misslyckad?!

Det är en hårfin gräns som skiljer dessa två begrepp åt. Frågan är då i vilket fack man sätter in sig själv i ?! Ena dagen är man det ena och andra dagen det andra.

 

Då kommer vi tillbaka till frågan om man kan sätta in personer i olika fack, och enligt mig måste man nästan kunna göra det. Jag vet i alla fall är att man oavsett regler och moral gör det ändå! Vissa placerar i smyg, andra inte. Vi är helt enkelt uppfostrade så att man alltför enkelt värdesätter personer efter utseende, yrke och bakgrund, samhället ser bara ut så!!


88766-101
 

Så över till helgens bravader

 

Fredag: Jag och Sara gjorde en smarrig middag som bestod av kycklingwook och nudlar och inte nog med det, hon hade även laddat upp för en super god ?efterrätt?. Denna bestod av likör 43, blåbärssoppa(!!) och grädde, helt underbart gott..och ska ja vara ärlig så blev det inte bara en utan ett antal shots av detta haha

Erica gled in till Partygatan precis i lagom tid till Så ska de låta, som för övrig var bra som vanligt! Kvällen bestod sedan av härliga diskussioner och lite karaoke och vi avslutade kvällen med utgång på Toxic, som för övrigt bjöd till väldigt bra!! Måste bara inflika att kvällen blev grymt lyckad och som vanligt var det folk som aldrig slutar förvåna mig, det är helt underbart kul!! För vissa avslutades kvällen med käk, för andra med roliga citat och trevligt sällskap för de sista med ett GRYMT roligt videoklipp med tyska, engelska och måånga roliga detaljer!!

 

Lördag: Bakis-lunch som verkligen inte var bakis utan i själva fallet väldigt trevlig. Uppladdning för födelsedagsfest och tillfixning at my place me syrran. Super god middag hos Linda och ett härligt gäng brudar som bjöd till rejält. Utgången denna dag var inte lika självklar men den slutade dock på 1906 och väl där vek sig jag och Linda i princip av skratt heeela kvällen. För att förtydliga detta kan jag bara ge några exempel: En brud i extas går ner i spagat (kan vara splitt), en annan går igenom heela sitt dansregister och jag och Linda shakar som aldrig förr alla de möjliga konstiga danser ni kan tänka er..helt sjukt kul!! Tack brudar!!

 

Söndag: Fotboll på kvarna i solen, mycket skönt men inget skönspel dock! Sen bar det av till Prästgårdsgatan 43 för utflyttning och även inflyttning på Storgatan 9. Idag kan jag meddela att det verkligen känns att man har tagit i lite..de blev lite soffor och självklart använde man sina kvinnliga powers haha fan va bra vi var mamma;) Dagen avslutades välförkänt på Max där man avnjöt en kycklingburgare!!Sedan störtade man väl mer eller mindre i säng!

 
/Åsa- Miss Lyckad, for now..!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback