Have you ever...

...heard a little voice inside of you telling yuo that everything will turn out fine?

Det som de flesta söker här i livet är någon att dela the good and the bad times med. Helt oberoende kön, etnisk bakgrund eller samhällsklass är det, enligt mig, en av de största meningen med livet. Kan låta väldigt konstigt men märk väl att jag inte skriver den största utan en av de största.

Man våndas och man plågas när kärleken inte går vägen och hjärtan krossas. Man gråter floder eller skrattar åt de kittlande fjärilarna i magen. Ena stunden känner man att hela livet leker men denna magiska känsla kan snabbt ta en vändning till det motsatta. Det är helt enkelt livets gång, men andra ord är life's a bitch!

Den senaste tiden har jag lagt allt vad kärlek heter åt sidan och fokuserat, så gott det går, på andra människor och deras problem, på skolan och på allt annat viktigt i våra liv. Livet är för kort för att inte bry sig om de som betyder mest i sitt liv, glöm aldrig de! Jag måste erkänna att det inte var lätt men det är helt otroligt hur skönt det är att slippa gorma och tjafsa och överanalysera allt och alla.

Nu undrar säkert ni som känner mig, hur fan klarar hon de..hon som är kär i allt o alla (typ)?!

Det kan jag med en enkel mening svara er: Jag vet att allt kommer lösa sig, den rösten som jag just nu har inombords säger mig att allt kommer bli bra! Låter extremt flummigt men det stämmer något så otroligt bra, för det är ju som man säger att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!!

Jag vet vad det är som jag söker och jag vet att han finns där ute!!

Han är den personen som säger allt med en blick, han är den personen som får mig att skratta och som får mig att må bra. Han är den personen som kan plocka fram dom där fjärilarna i magen bara genom en blick. Han är den personen man vill gifta sig med, stadga sig med och spendera resten av livet med. Han är han med stort H!!
Kanske har jag mött denna karln, kanske inte!! Den karamellen lämnar jag så ni får fortsätta suga på nått!;)

/Åsa- Du finns i mina drömmar..

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken tur att jag har dig som "pausat" o som nu kan hjälpa mig överanalysera, för de finns ju helt klart en del att ta tag i o fundera över, haha..
:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback